חם מהתנור: פול מילסאפ סיכם בברוקלין

שחקן דנבר והאול-סטאר לשעבר, פול מילסאפ, סיכם על חוזה בברוקלין לפי שאמס. מילסאפ קלע 9 נקודות עם 4.7 ריבאונדים למשחק בעונה האחרונה בה פתח ב-36 משחקים עבור דנבר.

אטלנטה הוקס סיכמה עם סנטר הקבוצה קלינט קאפלה על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות. לקאפלה, שהגיע בטרייד עם יוסטון בסוף עונת 2019/20, נותרו עדיין שתי עונות על חוזהו הקודם וההארכה תשלם לו את המקסימום האפשרי כרגע (120% על השנה האחרונה בחוזה הנוכחי) שווה ערך ל-46 מיליון דולר נוספים -82 מיליון סה"כ. המשמעות היא שקאפלה חתום בקבוצה כעת עד לתום עונת 2024/25. יחד עם החוזים של קולינס ויאנג, ההוקס סגרו את הליבה הצעירה שלהם לשנים קדימה.

*

רייג'ון רונדו הוותיק הגיע לסיכום על באיאאוט עם הגריזליס אליהם עבר בטרייד מהקליפרס. לאחר שעבר בוויברס רונדו חתם בלייקרס איתם זכה באליפות לפני שנתיים. הסכם הבאיאאוט היה על 2.6 מיליון דולר אותם הגריזליס חוסכים אך רונדו לא יפסיד כלום מכיוון שזהו בדיוק הגובה של משכורת מינימום לשחקן בותק שלו.

*

הטורונטו ראפטורס החתימו את סבי מיכאליוק על חוזה מינימום דו שנתי כשהשנה השנייה היא אופציית שחקן.

*

הממפיס גריזליס הודיעו כי יתלו ויוציאו מהמחזור את גופיות המשחק מספר 50 של זאק רנדולף (11.12.2021) ומספר 9 של טוני אלן (28.1.2022). אלו שני המספרים הראשונים שהמועדון הצעיר מוציא לגמלאות.

*

על פי דיווחים של קית פומפיי מהפילדלפיה אינקוויירר בן סימונס הודיע לסיקסרס שהוא מעונין בטרייד ואינו מתכוון להגיע למחנה האימונים של הקבוצה.

*

על פי דיווחים של שאמס צ'ארניה מהאתלטיק דיאנדרה ג'ורדן והנטס במגעים על באיאאוט של חוזהו של הסנטר הוותיק. בין הקבוצות שנמנות כמגלות עניין – הלייקרס.

*

זאק לאבין, כוכבה של השיקגו בולס הנמצא בשנת חוזה, מחליף סוכן מביל דאפי מ-BDA לריץ' פול מקלאץ'.

Subscribe
Notify of
223 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
01/09/2021 19:47:21

ביי סימונס, נשמה
מקווה שתצליח לקלוע מרחוק למישהו אחר
👍👍🙏

thetroll
thetroll
01/09/2021 19:56:39
Reply to  Berch

חחח 🙂

חגי "התותח" ניסני
01/09/2021 20:07:20

תודה מערכת.
.
שלנק תותח. עכשיו רק לדאוג שהאנטר ברגע שאפשר, יחתום והגרעין של ההוקס לשנים הבאות סגור וחתום.

עידו גילרי
01/09/2021 20:11:54

סבלנות …
זה יקרה בקיץ הבא.

חגי "התותח" ניסני
01/09/2021 20:21:28

לכן כתבתי ברגע שאפשר. ובוא סבלנות…

עידו גילרי
01/09/2021 20:25:00

😤

אור
אור
01/09/2021 23:09:53

מה מיוחד במהלך של שלנק? נתן לו את הכי הרבה שיכל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2021 0:09:36
Reply to  אור

+1 על פניו זה לא מהלך רע, אבל זה בטח לא שיחוק גדול.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/09/2021 20:53:15

שלנק מדהים,פרס המנהל על העבודה וההחלטות בשנתיים האחרונות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מקבץ נאה, תודה רבה עידו.
.
קאפלה – הלך על בטוח, ולדעתי עשה בשכל – הוא מתאים שם, וסנטרים כמוהו כבר לא מקבלים חוזי עתק בליגה.
.
ממפיס – זו סוגיה אסטרטגית מעניינת ה"על כמה סוגרים בייאאוט", לא הייתי מנחש מראש שרונדו יצליח לא להפסיד דולר. אולי ממפיס חששו שחוץ מהלייקרס אף אחד לא יקח אותו? ועדיין, לא יודע איך זה מביא למצב שהשחקן לא מוותר על כלום.
.
ומוזר שפתאום החבר של דוראנט צריך לעשות בייאאוט, ועל הדרך גם, כנראה, לוותר על סיכוי משמעותי לזכייה ראשונה בטבעת. ועוד מעניין שזה קורה רק עכשיו כשכבר אין לו יותר מדי אופציות. לא שהוא מסכן – קיבל 40 מיליון דולר, אאל"ט, על מעט מאד שעשה על הפרקט, אבל עדיין לא נעים.

עידו גילרי
01/09/2021 21:00:54

קאפלה לא האחרון.
כל חוזה שרונדו היה מקבל הוא מינימום. הוא לא היה מסכים ליותר (הוא לא בסיטואציה של קמבה).

עידו גילרי
01/09/2021 21:01:32

בקיצור זה הבאיאאוט הסטנדרטי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא בדקתי כמה הרוויח בקריירה, אבל נניח שהיו דורשים לוותר על חצי מיליון – לדעתך היה מסרב? לא נראה לי. זה ברור שהוא "מרוויח" מהשיפט הזה, ומוזר שלא גבו ממנו מחיר כלשהו על ה"רווח" הזה.

עידו גילרי
01/09/2021 21:35:26

לא מבין.
גם הם מרוויחים.חוץ מזה הם גם ככה צריכים לחתוך שחקנים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון, הם מרוויחים, ולכן כדאי להם לקיים את העסקה. השאלה היא באיזה תנאים. הוא מרוויח, ולכן כדאי לו לקיים את העסקה. השאלה היא באיזה תנאים. לשני הצדדים יש אינטרס. לא ברור לי למה איזון האינטרסים הוא בנקודה שבה הוא לא מפסיד כלום, והם, בכל זאת, מפסידים כי נשארים עם ה-12.5 מיליון דולר שהם צריכים לשלם לו.

עידו גילרי
01/09/2021 21:58:00

איך הגעת ל12.5? זה משהו כמו 4.8 אם אני זוכר נכון. לא נראה לי באמת שהיו מוותרים לו ככה אם זה היה הסכום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למיטב זכרוני, שבבחלט יתכן שמטעני, החוזה שלו עם אטלנטה לא היה 30/2?

עידו גילרי
01/09/2021 22:05:16

מטעך, מטעך…חצי מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס מנסה להשחיל את פילי.
מקווה שמורי ישחיל אותו טוב טוב על הספסל. אין צורך לתת לו לשחק מקסי ומילטון הרבה יותר טובים ממנו. לעלות אותו ליציע 4 שנים נראה אותו.
אני לא הייתי מטריד אותו עד שאני מקבל שחקן תותח עדיף לי להושיב אותו ביציע ולגמור אותו שם.
ועל הדרך שולח אותו להתאמן לגי ליג.

אשך טמיר המקורי
01/09/2021 21:04:05

אני ממש מקווה שכל הדיווחים על שיחות עם הספרס זה פייק ניוז.
אם אנחנו נותנים צעירים על הזבל הזה אני עם הספרס גמרתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הוא יעשה לספרס ומה יש לספרס להביא לנו?
זה לא יקרה אל דאגה

אשך טמיר המקורי
01/09/2021 21:28:22

ראיתי איזה משהו על ווייט + ווקר + שתי בחירות סיבוב ראשון.
טירלול מטורלל.
ממש מקווה שבספרס יש עדיין אנשים עם ראש ושפופ לא דמנטי.
מאמין שזה פייק ניוז מצד פילי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מה שרז כתב? נראה לי שזה רעיון שלו, לא חושב שזה משקף את הספרס. בלי קשר – גם אני חושש שילכו עליו, וזו תהיה טעות גם במחיר נמוך משמעותית. פשוט לא צריך אותו אצלנו.

thetroll
thetroll
01/09/2021 22:14:21

כרגע הוא שווה חוזה מינימום או יציע כמו שנאמר פה. לא מאמין שהספרס יפלו במלכודת הזאת זה לא ארגון דבילי. אלא אם כן יש תוכניות להכריח אותו להתחיל לזרוק אבל אם על זה הם בונים אז זה באמת סוף העולם.בפרייקט רידראפט של הופס בשנת 2040 יכתבו על בן סימון כעל הבאסט הכי גדול שהיה בבחירה הראשונה חוץ מפולץ. ועוד משהו בשביל הפרספקטיבה ההיסטורית טוב שהפרוסס הבזוי של הינקי נגמר כך.

חגי "התותח" ניסני
01/09/2021 21:25:13

אני בטוח שזה הצעד שיקדם את פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישאיר את פילי באותו מקום כנראה ויש סיכוי לקפוץ כמה רמות עם מקסי אם יתנו לו ויהרוג את סימונס. אפשר לחשוב שנגר פח אחר יקדם אותנו….

Jonathan
01/09/2021 22:01:32

לפעמים צריך להיפרד משחקן תמורת מישהו חלש בהרבה. יש לכם את הכוכב העיקרי שלכם… תפנו קצת מקום מתחת לתקרת השכר תלכו על מישהו עם פוטנציאל להתפתח. יהיה בסדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לא לא נביא לו מה שהוא רוצה עדיף לי להושיב אותו בגי ליג. מילטון ומקסי עדיפים עליו אז אני לא חייב להביא סתם שחקן.

עידו גילרי
01/09/2021 21:06:12

נאום ההיכל של סימונס:
הייתי אבוד אבל אני חייב להודות לאיש אחד שהביאני עד הלום. איש אחד – אשך אחד.

אשך טמיר המקורי
01/09/2021 21:29:02

מקומו מובטח בהול אוף שיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 1:00:07

הגופייה של גיא תהיה תלוייה לידו בכבוד בתקרה של חדר הכביסה שלנו

״יש המון התעסקות (מוצדקת בחלקה) סביב השאלה מה סימונס לא עושה.
אם בוחרים להתמקד במה שהוא כן עושה, מקבלים שחקן שבשנתיים הראשונות שלו ב-NBA קולע 16.4 נק' למשחק ב-55.4% אפקטיבי נהדרים,
וזה לצד 8.5 ריבאונדים ו-7.9 אסיסטים (3.5 איבודים. ו-USG של 22.2%).
מדובר על שחקן 2.08 שמסוגל לשמור על עמדות 1 – 4, מסוגל להוביל כדור, מסוגל לנהל משחק.
.
נשאל שאלה פשוטה –
כמה שחקנים בתולדות הליגה סיימו עונה עם 15, 7, 7 ו-52% אפקטיבי (האחוז הממוצע בליגה בקרוב)?
.
התשובה היא שיש 8 שחקנים שסיימו עונה עם הממוצעים הנ"ל (ובבקשה לא לבלבל את המוח על "ניט פיקינג". הורדתי את הממוצעים, ובחרתי ב-4 הקטגוריות המשמעותיות).
לברון (7 פעמים), מג'יק (6 פעמים), ווילט (פעמיים), בירד, ג'ורדן, יוקיץ', הארדן, וסימונס (פעמיים. הוא רק שנתיים בליגה).
.
נמשיך ונשאל –
מי מאותם 8 עשה זאת באחת מהשנתיים הראשונות שלו בליגה?
.
התשובה היא "סימונס".
.
כאשר לרגע בוחרים להסיר את משקפי ההייטר, ומתבוננים על הנתונים כמו שהם. על מה שהוא עשה בשנתיים. על התפוקה שלו בפלייאוף (דומה מאוד לתפוקתו בעונה הרגילה, בדגש משמעותי על כך שהוא שומר על אחוזי הקליעה הגבוהים), על העובדה שבשנתיים הראשונות שלו ב-NBA הוא משחק בקבוצת צמרת בה הוא אחד מ-2 הכוכבים הגדולים של הקבוצה, ובכל אחת מהשנתיים קבוצתו משחקת היטב בפלייאוף.
אז התשובה נהיית ברורה.
ברור שהוא שווה מקס.
.
האם הכל דבש? ברור שלא. יש לו הרבה יותר מדי "העלמויות". יש משהו פסיבי במשחקו כאשר מוציאים אותו מאזור הנוחות שלו.
אבל רבאק, הוא רק שנתיים בליגה!
מישהו זוכר מה קרי עשה אחרי שנתיים בליגה? מה לברון עשה? מה דוראנט עשה?
(דוראנט ולברון כבר היו סקוררים אדירים בעונתם השנייה. אבל אף אחד מהם עדיין לא שיחק בשלב הזה של הקריירה בפלייאוף. קרי פרץ רק בעונתו ה-4 בליגה)
.
כל ההתעסקות בזריקה מה-3?
זה בגלל שזה מציק בעין לראות מישהו שמתפקד בעמדת מנהל המשחק, ומסרב אפילו לנסות ולזרוק מה-3.
.
השורה התחתונה –
לי יש את התחושה שהולך להיות תענוג גדול, לשלוף את הפוסט הנ"ל מהארכיון, עת יגיע קיץ 2020 . . .

גיא רוזן קיץ 2019

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 4:29:13

רסמי הלכת לחפש?
לא ייאמן כמה נדלן יש לגיא אצלך.
תמכור, תמכור….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😎 הכי מצחיק זה הנתונים שהוא הביא סטט אגדי.
אני אוסיף בן סימונס יותר אפקטיבי בפלייאוף ממייקל וקובי ולברון טייק דאת פור דאטא😎

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 6:11:43

הרג אותי זה מה שקורה שמנתחים דרך סטטיסטיקה בלי לצפות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 6:56:07

ברור שהם צופים אבל גם נותנים קודם כבוד לסטט.
אנחנו נריח ושהם יספרו.

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 6:57:33

הם צופים אבל המוח שלהם מחווט אחרת. הם רואים את המטריקס במספרים כמו ניאו.

גיא הירוק
02/09/2021 9:52:43

טמיר,
אולי עדיף שקודם תשלם את חובך העתיק על ההפסד בהתערבות אז כתבת שדטרויט לוקחים 2 משחקים מהקאבס של 16'…

גיא הירוק
02/09/2021 9:53:32

(אני שוקל בכובד ראש לפנות להוצאה לפועל…)

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 9:59:08

על מה התערבנו? אין התיישנות?

גיא הירוק
02/09/2021 10:05:03

בדקתי בהוצאה לפועל. 7 שנים. . .
.
התערבות על בירה שדטרויט לא לוקחת מקליבלנד יותר ממשחק אחד (פלייאוף 16).
רשימת המפסידים באותו פלייאוף מסתכמת בהרבה יותר מחצי הליטר שלך (שמות שלצערנו נשכחו כמו גור גולן, או שהפכו מיתולוגיים כמו מומי)

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 11:44:04

מעביר לך תשלום בצורת קופון החלפת שם לפופו על ההתערבות שברוקלין לא תגיע לגמר המזרח.
הוא התנדף אבל אולי ההוצאה לפועל שלך יצליחו להבריח אותו מהחור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח פופו שקע עם ראס. חבל שהוא נעלם. היה גם פעם יום אחד שנעלם עם היעלמות OKC

עגל
עגל
02/09/2021 13:30:20

גם לי האשך חייב עוד מאותה התערבות.
אני אמרתי שהקאבס מנצחים בסוויפ.
אאל"ט היתה התערבות אחרת שהפסדתי אז התקזנו.

jack sikma
jack sikma
02/09/2021 9:19:27

בדיוק ככה !

גיא הירוק
02/09/2021 9:54:24
Reply to  jack sikma

אני לא יודע איך לנסח את זה בעדינות,
אבל,
יאניס.
מספיק.

jack sikma
jack sikma
02/09/2021 16:54:12
Reply to  jack sikma

יאניס נס רפואי ,אין מה לעשות….
זה בניגוד לכל סטטיסטיקה הידועה לעולם הרפואה המודרני !

אור
אור
02/09/2021 9:52:02

וואי וואי עושים פה לגיא את התקפת המשולש
.
איפה דה שוט בתרדמת קיץ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה למה גיישון דה רוזן סופרסטאר לקח את האשך עד 2016, ראית?

אור
אור
02/09/2021 11:40:17
Reply to  אור

גיא קורס תחת הלחץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

דה שוט בהוואי עם ביבי ברח מהקורונה

גיא הירוק
02/09/2021 12:05:23
Reply to  אור

אתה משעשע, תגובה חשודה.
.
עבור הטמיר לא הייתי צריך להרחיק יותר מלפריוויו של הסאנס לעונה האחרונה.
מתחרים על המקום ה-8 אם מרבית הסיכויים להיכשל …

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 12:32:23

אולי יום אחד הוא יחזור…

גיא הירוק
02/09/2021 9:55:14

יאנג שואל אם הוא כבר שווה הופעה באולסטאר?
(לא האמיתי. אצלך בשכונה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשכונה אצלנו הוא אולסטאר קל אבל אין אצלנו פלופים השיפוט עוין

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 6:56:47

חזק מאוד.
זה נשמע לי בערך ככה:
comment image&ct=g

גיא הירוק
02/09/2021 9:50:43

ברוך,
בפעם האחרונה שהבאתי ציטוטים שלך,
בחרת להיעלב עד עמקי הנשמה.
הכי מצחיק?
זה היה פרומיל ממה שניתן היה להעלות באוב…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך פוסט של דברים מצחיקים שאמרנו בעבר אבל אמיתי אני חושב שזה יהיה מבדר לכולם. מרים את הכפפה?

אשך גם לך יש כשרון לעשות פוסט כזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 12:44:27

אני רוצה שיעלו את כל השטויות שלי בפוסט אחד, יכול להיות אחד הטובים….

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 18:21:21

כמובן שהכל היה בצחוק לא חזר מקומות שטעיתי עד עמקי נשמתי רק לראות מה כתבתי על טייטום בראון ופולץ…

המשגיח
01/09/2021 21:29:01

תודה על העדכונים.

לא מבין האמת מה לייקרס כ"כ מחזיקים מרונדו שבאמת לא ברור לי איך יסתדר בחדר הלבשה עם ווסטברוק ובטח שלא על המגרש.

בן סימונס – מצד אחד צרם קצת שריברס ואמביד לא תמכו בו אחרי ההפסד האיום ונורא בסדרה, מצד שני – הביא זאת על עצמו.
מקווה שפילי תצליח לקבל תמורה הולמת עבורו.

עידו גילרי
01/09/2021 21:31:29
Reply to  המשגיח

ווסטברוק, רונדו, מלו, הווארד, מונק ואריזה בחדר הלבשה אחד…עם לברון.
אם הייתה עונה להתחיל לעשות הארד-נוקס nba זה הזמן.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/09/2021 21:36:09

מה זה הארד נוקס?
אם זה הארד נוקס ראסיה ימנית לבולבוס ….. קניתי

עידו גילרי
01/09/2021 21:38:28

זה תפור עליך – דוקו של מה קורה מאחורי הקלעים בקבוצה. מצלמים אותם נון סטופ.

עידו גילרי
01/09/2021 21:39:47

עושים את זה כבר כמה עונות טובות ב nfl.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/09/2021 21:59:40

חחחחחחחח OMG
אחרי חבילה כזאת אני אצטרך טיפול עמוק מהשושנה בכפר ולטיטול משולש להגנה
נו ווי חוזיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תהיה בטוח שמצלמים כל רגע שם השיקצה מכין דוקו כבר שנים על הקריירה שלו. השיקצה האחרון😎

Rocky1
Rocky1
02/09/2021 7:41:42

The last king עאלק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Rocky1

אכן כך יקראו לדוקו שלו

zivovivo
zivovivo
01/09/2021 21:37:09

אני כל כך מקווה שטויות רנדיב הבעלים הנדוניק של הדינגס לא ילחץ על מקניר לעשות טרייד על סימונס שבו מעורב פוקס

zivovivo
zivovivo
01/09/2021 21:37:26
Reply to  zivovivo

וויוק רנדיב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  zivovivo

מסכים איתך. שלושת המועדונים בסיכון גבוה להסכים לעסקת סימונס, בלי קשר למחיר הסופי – סקרמנטו, ספרס ומיני. אצל מיני עוד איכשהו זה יכול להיות הגיוני, אבל היות שזה מיני ממש לא בטוח שזה מעלה את ההסתברות שזה יקרה….

thetroll
thetroll
02/09/2021 2:09:31

אהבתי את ההגדרה: מועדונים "בסיכון גבוה" חחח 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי אני יכול לשכנע את גיישון לקחת אותו על ברידגס וגונסון הוא מקבל סופרסטאר יעיל 75 אחוז על 2 רול פליירס.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/09/2021 22:01:49
Reply to  zivovivo

וויוק רנדיב
חחחחחחחח
זה הדביל שלא מחליף מאמן עציץ כבר שנתיים

אור
אור
01/09/2021 22:53:18

המאמן זה הבעיה הכי קטנה בארגון של הדביל הנ"ל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zivovivo

איפה חותמים? סימונס ישפר אתכם רצח😎

דדי
דדי
02/09/2021 11:29:07
Reply to  zivovivo

אפס סיכוי שפוקס יהיה כלול בעסקה על סימונס.
בכלל לא בטוח שסימונס בכלל ירצה לעבור לסקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

סימונס לא במצב שהוא יכול לבחור לאן לעבור. הוא יכול ב4 שנים הקרובות לטוס לאוסטרליה ולשחק שם אם בא לו ואז לעבור לאיפה שבא לו 🙂

דדי
דדי
03/09/2021 1:00:56

סימונס לגמרי במצב שהוא יכול לבחור לאן לעבור, החל מהרגע שבו הוא הודיע לסיקסרס שהוא לא יתייצב למחנה האימונים.

עידו גילרי
01/09/2021 22:01:46

הגריזליס מבינים שמורשת זה דבר חשוב למועדון – אולי הקליפרס ילמדו מהם גם?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

איזה מספרים אתה רוצה שהקליפרס יפרישו?
מספר 11 לבוב מקאדו, מספר המדיקייר של אלטון ברנד ומספר הטלפון של הפילגש של סטרלינג מאז?

עידו גילרי
01/09/2021 22:51:53

אבל הייתי מתחיל ממשהו יותר גנרי כמו סמית'

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/09/2021 22:29:55

עכשיו, עם החתימה של רונדו, הלייקרס זכאים סופסוף לתעודת קבוצה ותיקה. זה כולל תו חנייה מיוחד לאוטובוס, ארוחות צהריים ב11 בבוקר ומשחקים רק בשעה מוקדמת. כל זה, ועוד לא דיברנו על המנוי לפילהרמונית והמדריך ברידג'. סופשבוע אצל ברני, גרסת גיל הזהב

עידו גילרי
01/09/2021 22:30:54

חכה דמרכוס קאזינס עוד פנוי… ועוד מעט גם דיאנדרה ג'ורדן.

אור
אור
01/09/2021 22:51:54

האמת, יש פה כמה הפתעות. למה שג'ורדן חברם הטוב של דוראנט וקיירי יסכים לעזוב? ומילא רנדולף, אבל להפריש את החולצה של טוני אלן? מביך.

עידו גילרי
01/09/2021 22:54:02
Reply to  אור

לא לא מביך בכלל. זה ליצור דמויות שמייצגות את המועדון זה מאד חשוב

אור
אור
01/09/2021 22:56:04

במקרה שלו לא מסכים, מי שיראה בתקרת האולם את החולצה שלו יחשוב לעצמו "וואו, איזה מועדון בינוני" (במילים יפות)

עידו גילרי
01/09/2021 22:57:10
Reply to  אור

זה אף פעם לא בשביל המתבונן מבחוץ.

אור
אור
01/09/2021 22:57:31

בדיוק

עידו גילרי
01/09/2021 22:58:09
Reply to  אור

או שאתה מעדיף להיות מועדון כמו הקליפרס – נטול אישיות ונטול סמל (מעל ל40 שנה כבר…).

אור
אור
01/09/2021 23:02:36

זה לא בינארי, אם הקליפרס לא נתנו לא אומר שלאלן מגיע

אור
אור
01/09/2021 22:57:13

מה דעתך על המהלך של דיאנדרה ג'ורדן?

עידו גילרי
01/09/2021 22:58:40
Reply to  אור

למקרה שזה לא ברור – זה יותר מהלך של הנטס

עידו גילרי
01/09/2021 22:59:03

וזה עוד לא מהלך – רק מהלך בפוטנציה.

אור
אור
01/09/2021 23:03:15

סבבה מהלך של הנטס שהוא צריך להסכים לו

עידו גילרי
01/09/2021 23:03:43

אם הוא רוצה לשחק…

אור
אור
01/09/2021 23:05:08

זה מה שיכול להסביר את זה אבל דווקא שם הוא אמור לשחק יותר ממקומות אחרים

עידו גילרי
01/09/2021 23:10:17

כן ראינו לאן זה הולך כבר בסוף העונה שעברה.

אור
אור
01/09/2021 23:23:16

על זה שהוא גופה אין עוררין, וזה נכון לכל קבוצה בה ישחק 🙂

etayle
etayle
02/09/2021 1:36:05
Reply to  אור

בהתחלה חשבתי כזה "היי עוד זקן שילך לנטס", זה בערך רמת הרלוונטיות שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

הוא תורם בחדר הלבשה יכול לצאת מהחוזה ולחתום מינימום שם שוב?

אור
אור
02/09/2021 9:54:05

שאלה טובה, מאמין שלא

עידו גילרי
02/09/2021 9:58:40

ברור שלא…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז את הקומבינות האלו מותר לעשות רק מתי שיש סעיפי יציאה מהחוזה לשחקן ואז הוא יוצא ונכנס במינימום? 🙂

מישהו פיספס עם החוזה של דיאנדרה 🙂

אור
אור
02/09/2021 11:47:26

החוזה שלו היה אחד התנאים להגעת דוראנט וקיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני יודע שזה היה התנאי אבל העו"ד נפל שם בחוזה. היה צריך לחשוב גם על הסכם ממון ומה קורה במצב של גירושים 🙂
היה נותן חוזה עם אופציית יציאה לשחקן כל שנה 🙂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

אמנם כדורגל, אבל זה סיפור ביזארי מכדי לא לפחות להזכיר אותו פה:
לאציו מאשימה את איינטרכט פרנקפורט שנתנה לה כתובת אימייל לא נכונה בכוונה כדי למנוע את העברת הקשר פיליפ קוסטיץ'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂 טוב שלא התלוננו על טמפרינג אה פסז התלוננו על ריאל 😂😂😂😂

dvir
dvir
01/09/2021 23:16:13

סימונס לא שחקן גרוע לא ברור למה אף קבוצה לא לוקחת אותו. הוא שחקן הגנה מצויין אולי אחד הטובים בליגה ריבאונדר טוב מוסר טוב חודר טוב אם משחקים איתו סמול בול זה יהיה בינגו . פילי אם פקק בצבע בגלל אמביד וסימונס ביחד כבר ראינו שאמביד לא משחק סימונס הרבה יותר טוב . כמו כן עברה עליו תקופה רעה מאוד מן הסתם שהוא לא יהיה בשיאו בגלל בעיות אישיות . הוא לא יהיה שחקן טופ 5 בעולם אבל אולסטאר איכותי בהחלט כן . נגיד דיימונד גרין על סימונס זה טרייד טוב לשתי הקבוצות פילי מקבלת שחקן שקצת יכניס רוח לחימה בקבוצה פלוס הגנה טובה גולדן סטייט תיתן עם קרי ותומפסון מסדרון להיכנס עד לסל וזה גם שידרוג הגנתי וצעיר וגם קצת מגוון כי גרין לא בשיא כבר

אור
אור
01/09/2021 23:24:47
Reply to  dvir

זה די ברור – הסיקסרס מבקשים יותר מדי בשביל מה שחושבים שהוא שווה בטרייד, וגרוע או לא זה לא עיקר העניין אלא האופי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

הוא אולסטאר לפי דביר אז הוא שווה הרבה פילי צודקים
חחחחחחחח דריימונד הפיסח הזה אתה רוצה להביא אלינו? יש לי סימונס בגירסה צעירה ואתלטית יותר מה אני צריך נגר יותר גרוע? דריימונד אפילו לא יכול לרוץ כבר סימונס לפחות מטביע בפרסט ברייק הרגת אותי עם דריימונד 😂

חגי "התותח" ניסני
01/09/2021 23:27:13
Reply to  dvir

בגדול אם נאמין לשמועות, זה נראה שפילי דורשים עליו דברים מופרכים שאף קבוצה לא מוכנה לתת עבורו ולמשכן את העתיד שלה בשבילו, ובצדק. עם כל הכבוד לו הוא לא שחקן שסביבו תבנה מועדון.

thetroll
thetroll
02/09/2021 2:13:35
Reply to  dvir

תגיד מי לוקח חוזה מקס ותוקע את השכר שלו לכמה שנים עבור שחקן שקולע מהקו 50% בעונה ויורד ל 35% בפליאוף? עזוב שאין שלשות וריווח.
מה זה משנה ההגנה והאסיסטים הבן אדם נ ג ר. ועוד פילי מבקשים על הדבר הזה שחקנים טובים. הבן אדם צריך להיות על חוזה מינימום וזה במקסימום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מלא מנגרים בליגה😎

Smiley
02/09/2021 1:02:37

המהלך הזה דופק את רעיונות הטרייד של מורי (שגם לפני כן היו מופרכות…). בקשת הטרייד של סימונס מורידה משמעותית את ערך הטרייד שלו, ומעלה את מפלס הלחץ של פילי להעמיד קבוצה ראוייה מסביב לאמביד.
הסיקסרס ממשיכים בטיפול הלקוי שלהם בכל הסאגה הזו

אור
אור
02/09/2021 1:05:00
Reply to  Smiley

מישהו אמר הארדן..

bobby
bobby
02/09/2021 14:35:42
Reply to  אור

הזוי. כולה היו צריכים לתת את סימונס+כמה בחירות דראפט שרובן בלאו הכי יהיו כנראה סוף סיבוב ראשון.
וואלה, מורי דיי נכשל בסאגה הזו.. טוב שכבר לא ביוסטון.

אור
אור
02/09/2021 14:44:05
Reply to  bobby

כנראה גם מקסי / טייבול / שניהם, ועדיין

etayle
etayle
02/09/2021 1:35:23
Reply to  Smiley

זה מהלך מתוכנן של סימונס, לא יודע מה הוא רוצה להשיג בזה.
אני חושב שזה בעיקר לפגוע בפילי. זה גם יוריד את ערך הטרייד שלו ובאופן פרדוקסלי יקרב את העזיבה שלו את הקבוצה.

הסיטואציה להארדן/דיוויס לא דומה, כי פה מדובר במנייה בשפל בלי קונים, על הארדן ודיוויס היו קופצים מידיים.

thetroll
thetroll
02/09/2021 2:24:14
Reply to  etayle

הבן אדם פועל רק ממקום אחד אגו. לא מהמוח. הוא יצטרך לאמר תודה אם איזה שהיא קבוצה תיקח אותו. אמביד יצא היום לתקשורת בהצהרות תחזור תחזור כי הוא יודע שפילי עלולים בסוף להיתקע עם חוזה ענק ובלי שחקן. עיין ערך נואה וכ'. אתה לא יכול להכריח שחקן לשחק הוא שובת איטלקי על המגרש. ואז ביי ביי לסיכויי האליפות שלו. זה החוזה הכי גרוע בליגה עכשיו לדעתי.

Smiley
02/09/2021 4:57:52
Reply to  thetroll

אף שחקן עוד לא עשה ממש שביתה איטלקית (וינס קרטר בראפטורס לדעתי היה הכי קרוב לזה), וסימונס לא במעמד ו/או ביכולת של הארדן. אם סימונס עושה דבר כזה הוא יכול "לשרוף" את עצמו בליגה כי GM מדברים אחד עם השני, ולא רואה מישהו שירצה לקחת את הסיכון של סימונס, שיוצר לעצמו שם של פרימדונה.
.
אמביד מנסה לצנן את הרוחות, משהו שפילי לא ממש עושים. אבל אותו אמביד היה זה ש"רמז" על אותו מהלך של סימונס שויתר על דאנק חופשי, כמשנה מומנטום.

Avri
Avri
02/09/2021 16:56:18
Reply to  Smiley

להחזיק שחקן עם חוזה ארוך בניגוד לרצונו זה בעייתי. לא יודע עם שביתה איטלקית זו ההגדרה למה שהלך שם אבל באטלר די הכריח את מיני לשלוח אותו הלאה.

Smiley
03/09/2021 0:14:14
Reply to  Avri

בגלל זה קשה לי לראות את סימונס עובר למקום שהוא לא ממש רוצה. אף GM לא רוצה שחקן ממורמר אצלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הטעות פה של כולם זה שחושבים שלפילי אין תחליף בקבוצה לסימונס….מקסי טוב ממנו גם מילטון. מקסי זה כוכב בכל קבוצה שתתן לו הזדמנות. ריברס רק צריך לדעת איך לאמן ויש לנו קבוצה לפחות אותה רמה.
את סימונס הייתי מושיב בכיף 4 שנים בגי ליג עם החוזה הגדול שלו. אז נראה אותו…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 4:31:30

לייקרס באמת חבורה קשישה וטרייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יקבלו מה שהם רוצים חכה יש לנו זמן אה וסימונס לא מוסר טוב הוא מוסר לאחור שהוא חודר זה המסירה היחידה שלו כמעט

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 7:02:49

מפתח שיטת המשגל הנסוג

דדי
דדי
02/09/2021 11:36:18

זה בכלל לא קשור למה שפילדלפיה רוצים.
יש 29 קבוצות.
תוריד את אלה שלא יכולות להטריד עבור סימונס כי אין להם את החוזים הפנויים כרגע.
תוריד את אלה שלא רוצות להטריד עבורו.
תוריד את הקבוצות שהוא לא רוצה לעבור אליהן.
ומה נשאר ?
2-3 קבוצות בקושי ובעיה אחת ענקית לפילדלפיה.
זה יכול בקלות להיגמר בזה שבאדי הילד או מאליק ביזלי יהיו השחקנים הכי טובים שהסיקסרס יקבלו.
הווילד קארד כאן הם הווריורס שלאף אחד לא ברור אם הם רוצים אותו ומה בדיוק הם מוכנים לתת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

מה ווריירס יתנו? קרי או קליי? אם לא שילכו לחפש מי יביא להם את סימונס?

אין לחץ. יש לסימונס עוד 4 שנים. אולי יראה קליעה בגי ליג ויעלה ערך 🙂

עד אז קבוצות יהיו במצב לרצות אותו

etayle
etayle
02/09/2021 11:49:21

הוא פשוט לא ישחק, לא נראה לי כזה אכפת לו.
מצחיק שאתה חושב שאפשר לאיים על מישהו עם חוזה של איזה 150 מיליון עם לשבת ביציע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

בסדר שלא ישחק 4 שנים נראה אחכ מה יהיה איתו 🙂

אור
אור
02/09/2021 12:00:38

די שמעון אתה מדבר שטויות ומפוטר על המקום. מה ייצא מזה לפילדלפיה בדיוק? בכל פעם שיש סיפור כזה השחקן מועבר בטרייד, חשבת פעם למה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אתה טועה טריידים כאלו קורים שלשחקן נשאר שנה לחוזה או שנתיים או שיש הסכמה עם המועדון לכוכב ותיק.
זה לא קורה לשחקן בינוני עם חוזה מקס וארוך טווח…..
מה יוצא לפילי מזה? מה יצא אם נביא איזה פח אחר במקומו? אז אם אני מפסיד הוא יפסיד יותר.
ותמיד יש פעם ראשונה.
דריל מורי לא יעביר את סימונס על זוטות אתה תראה הוא לא ישחק או שישחק לעלות ערך. לא יהיה לפילי בעיה להושיב אותו בחוץ.
פילי מחכים לדמיאן על כל המשתמע מכך. סימונס זה איזון השכר שלו לכל טרייד כזה.

NBA בדם
02/09/2021 11:52:18

אני הייתי שולח את וויגינס לפילי וסימונס לגולדן.
סימונס יהיה מוביל הכדור בזמן שקרי וקליי מתרוצצים על הקשת, ובהרכב הזה עם דריימונד כסנטר יש להם חמישייה מהירה וקשוחה.
וויגינס יכול בקלות להיות שחקן של 15 נק ושומר סביר אחרי ההתבגרות בגולדן.
טרייד הוגן, הרי שניהם לו שווים את החוזה הזה אבל שניהם יכולים להפוך לצלע רביעית חמישית חשובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני לא עונה אפילו לטלפון. יש לי את טוביאס כגירסה משופרת של וויגינס מה אני צורך עוד 1 כזה.

נעשה כזה דבר סימונס+ 2 בחירות על סטפן ויש טרייד

עמיחי קטן
02/09/2021 12:09:53

המקסימום שתקבל זה יכולת לבחור אחד מבין דל או סוניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפן ואיתו מגיע גם דל לשדר אין בעיה.

Avri
Avri
02/09/2021 16:58:36

שמעון, מפתיע והאמת גם קצת מטריד, שהלכת על דל.

אור
אור
02/09/2021 17:24:34

חחח אברי גם מה שאני חשבתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אברי אם כבר גיל של סוניה אני עם כרמן אלקטרה לעמדת השידור של פילי😎
אני מתעניין בהגיגי הכדורסל שלה במקום רחל ניקולס ודוריס ברק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 12:47:23
Reply to  NBA בדם

תתעלם משימון שעושה רזי, רעיון מעולה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קח את וויגינס לבוסטון אנחנו נקבל את גיילן בראון והלוחמים את סימונס. טרייד מעולה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 14:34:03

תרשה לי לחזור להיות רזי?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רק נשווה את גיילן לסימונס בשנה האחרונה….

Avri
Avri
02/09/2021 16:59:11

מעולה למי?

Jonathan
02/09/2021 13:11:33
Reply to  NBA בדם

אני באמת לא בטוח איך סימונס הוא שיפור מבחינתנו לעומת ויגינס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

סימונס ודריי יחד זה בעיה😎 אבל בעיקר וביא הגנה ומשחק ריצה כל עוד קליי בריא 6משחק טוב. אם קליי נפצע שוב הלך על סטף יקבל קוואדרופל טים

Jonathan
02/09/2021 13:19:51

סימונס זו בעיה בשביל רוב הקבוצות. באמת חושב שלקחת מישהו מהקלעים של מינסוטה זה הטרייד שהכי יעזור לכם ולהם.

אשך טמיר המקורי
02/09/2021 11:41:32
Reply to  דדי

זאת לא הבעיה, זה הפיתרון.
באדי זה שיחוק לעומת סימונס.
והם גם מתפטרים מהחוזה הענק שלו שרובץ עליהם.
הם טיפשים שלא מכרו כשהמנייה עוד הייתה שווה משהו, אבל עדיין – זה שיפור ע"י חיסור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח זה לתיאוריה של גון דה לגנד. מהקינגס אפשר להוציא יותר מהילד בלבד 🙂 אבל הילד בפילי יתפור בקושי יהיה עליו שמירה. צריך לארגן חבילה בו אנו משיגים את דמיאן או את ברוגדון+הילד יחד 🙂
אני בכלל תופס רצח ממקסי אבל רפי ההבנה בפילי פחות. מקסי הראה שיש לו ביצים ומובס. הקליעה טעונה שיפור רב אבל הוא לא נראה לי אחד עצלן
ועכשיו אמיתי פילי יחכו לדמיאן, הם רוצים לראות אותו עצבני וכעוס ודורש טרייד מפורטלנד לכן איש לא ימהר להטריד את סימונס בזמן הקרוב. הם חותרים לדמיאן ויתנו עליו עוד בחירות בנוסף לסימונס וזהו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 12:49:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תרשה לי לגחחחחחחחח
אולי תדרוש את השיקסה בשביל סימונס? שיקסה עם ע'מבה נשמע לא רע. התאגיד יעבוד על זה?

Jonathan
02/09/2021 13:17:25

די שמעון, אתה באמת חי בסרט לגבי מה שתקבל תמורת סימונס.
כל הליגה ראתה אותו מתפרק מול קבוצה כמו אטלנטה שאף אחד לא תפס ממנה כיותר מ"נחמדה". אני מבין שיש שם בעיות שאולי מצריכות בסך הכל עבודה ובאמת יהיה מדהים אם הוא ייפתור אותן לעצמו – אבל אף אחד לא ייתן לך תמורתו שחקן עם פוטנציאל להיכנס לחמישיות עונה. כן. גם אם סימונס היה בחמישיה ההגנתית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

יתנו יתנו אל תדאג אין לחץ

etayle
etayle
02/09/2021 13:37:06
Reply to  Jonathan

+1 אל תתרגש.
סימונס זה שחקן עם שווי שלילי, המקום היחיד שאולי זה יעזור זה לקינס\מינסוטה וזה גם לא בתמורה גבוהה מידי, שיגידו תודה שהם לא משלמים למי שלוקח אותו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/09/2021 14:35:16
Reply to  etayle

בסוף ישלמו….
אולי
🙂

עגל
עגל
02/09/2021 13:40:46

אני עדיין לא מביין מה קרה לדיאנדרה ג'ורדן ואיך כל כך מהר הערך שלו התאפס. רק אתמול הוא היה חיה רעה וריבאונדר מצוין.
אוקיי, נגר מאז ולעולם בשפתו של שמעון, אבל עדיין שחקן מאוד שימושי. הוא בן 33, לא גאסול כזה זקן שלא מסוגל לרוץ או לקפוץ.

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 16:11:46
Reply to  עגל

גם אני תהיתי. אני חושב שההגנה שלו מאוד נחלשה

עגל
עגל
02/09/2021 16:21:09

או זה או שהמוטיבציה אבדה
(לא בטוח מה אני הייתי עושה עם כמויות של ירוקים כמו שיש לו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

הבן אדם התחתן תרדו ממנו😎

פיני
02/09/2021 16:51:07

החתמה נהדרת (אוטוטו יעוטו עלי כל מיני, עם טענות למזל הרע של החמישייה של אטלנטה ושאר ירקות), שחקן שיתן גוף בהגנה, חוכמת משחק וקליעה מחוץ לקשת.

עידו גילרי
02/09/2021 16:52:31
Reply to  פיני

טיג שבר את קללת 13….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה שבר ניתץ איזה סלים הוא שם על ההוקס 🤣🤣

thetroll
thetroll
03/09/2021 0:56:50
Reply to  פיני

לא עטים עליך… מסכימים שחקן מעולה.. מבוגר קצת אבל עדין סבבה טוב לברוקלין

FAN
FAN
02/09/2021 16:57:40

מישהו יכול לעדכן לגבי מנחם?

עגל
עגל
02/09/2021 17:13:07
Reply to  FAN

גם אני אשמח לעדכון

עידו גילרי
02/09/2021 17:15:01
Reply to  FAN

הכל בסדר, מנחם מחלים. הוא יחזור לכתוב כשהוא יחליט שהגיע הרגע.

birdman
birdman
02/09/2021 17:43:36

מתאמן בלי כדור.

etayle
etayle
02/09/2021 19:51:01
Reply to  birdman

חחחח צחקתי בקול, רק הבריאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

😂😂😂😂

NBA בדם
02/09/2021 17:00:52

שמעון חושב שמישהו עוד מחזיק מסימונס כסופרטאר.
לפני הפלייאוף האחרון עןד היה סיכוי מסויים שהיו נותנים תמורתו חבילה של כוכב עכשיו שיגיד תודה אם ייתנו תמורתו את וויגינס.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/09/2021 18:10:36

חברים, אתם לא רואים את הפיל במרכז החדר? לפיל קוראים קלאצ'. סימונס מיוצג על ידי הסוכנות הזו וגם טריס מקסי. העימות פה הוא לא מול סימונס אלא מול הסוכן שלו שטוען שגם מקסי רוצה לעבור – השחקן דרך אגב הכחיש. העימות הזה הולך לפוצץ את בועת הקלאצ', גם לוין הודיע על מעבר אליהם. לבעלי הקבוצות נמאס מקלאצ'. בחזית של קלאצ' עומד ריץ פול אבל מאחור , כולם חושבים, נימצא לברון. מתחילות לצוף שאלות לגבי כל מיני מהלכים של שחקני שיוצגו על ידי קלאצ, האם כל מטרתם היתה לפגוע בסיכויי קבוצות שניצבות מול לברון. זו טענה מרחיקת לכת אבל די שמספר בעלי קבוצות יפעילו לחץ על סילבר כדי שכל מיני חקירות מחקירות שונות יתחילו להתנהל, למשל לגבי הטענות של נואל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח זה ברור אבל מי ירצה להיכנס לזה או לתפוס בלתי אפשרי. כדי להיכנס עמוק לקלאץ צריך fbi ורצון של הליגה להפיל אותה בכל מחיר. שני הדברים לא קיימים לכן זה חרטא.
ברור שלברון שולט בליגה ושחקנים כמו טריי ולאבין עובדים עבורו. טריי אפילו במפלגה שלו לכן מול המלך הוא ישתחווה כמו כריס פול.
לא ידעתי שגם מקסי בדארק סייד. כדאי לו לזרוק אותם הבחור מיועד להיות רכז פותח וכוכב בפילי עכשיו שהנגר לא ישחק.

jefffoster10
02/09/2021 18:10:46

מחכים לתגובתו של האיסלנדי על המעבר של אהוב ליבו מילסאפ לאימפריית הרשע המתהווה בברוקלין
והלייקרס בשאיפה יהיו הגרסה המקרטעת יותר של הסדרה "נבלות"
המהלך של ממפיס מעולה בעיני- ליצור זהות למועדון חדש, וטוני אלן היה אחד הבכירים ביוצרי הזהות הזו. מאמין שכשהם יפרשו, גם קונלי וגאסול (מארק, וראוי שגם פאו) יועלו לתקרת האולם. ככה יוצרים הופכים מקבוצה למועדון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  jefffoster10

נבלות סדרה אדירה!!!

אור
אור
02/09/2021 23:26:27

נכון. היו ימים

רן הנרגן
רן הנרגן
02/09/2021 18:16:18

לגבי שלנק, הוא מנהל מצוין אבל הוא העדיף את טרי יאנג פלוס בחירה טובה על לוקה. העתיד יכריע.

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 18:18:32

הפלייאוף האחרון לא הוכיח מספיק שהוא לכל הפחות לא טעה? ואכן אנחנו עוד נראה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברוקלין ממשיכים להתחזק… אולי מישהו כבר יעשה משהו? לא פייר

עידו גילרי
02/09/2021 19:44:12

לא לדאוג למרקוס אולדריג' כבר חוזר מפרישה…

רן הנרגן
רן הנרגן
02/09/2021 18:25:10

לגבי סימונס לג"ס. כל עוד גרין בקבוצה לא רואה מקום לסימונס. הוא לא יסכים להפוך לאנדרו בוגונט ז"א לשחק סנטר. ג"ס של 2015-2016 הסתדרה עם סנטר שלא זורק אבל באותה שנה גרין קלע 14 נקודות למשחק ב 39 אחוזים מהשלוש. ג"ס לא תחליף השנה את גרין בסימונס כל עוד הם רואים בגרין מנצח ובסימונס לוזר.
.
לגבי התמורה, פילי לא צריכים את וויגינס, יש להם את טוביאס. אותו פוטנציאל לא ממומש. הבעלים של ג"ס מאוהב בשלושת הרוקיס. מאירס, לו יחליט שהוא רוצה את סימונס יאלץ לכופף לליקוב את היד כדי שיאשר לו לצרף רוקי אחד לעסקה – כנראה את מודי (האחד שפילדלפיה ממש לא צריכה).
.
בקיצור, את החבילה הכי טובה מורי יכול לקבל מסקרמנטו. הילד אינו אול סטאר אבל הוא ופוקס הם תמורה סבירה מול סימונס.

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 18:35:00

למה אתה חושב שהקינגס יתנו את הפרייצ'ייז פלייר שלהם תמורת סימן השאלה שסימונס מייצר.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/09/2021 20:15:05

ראשית כי אלו הקינגס, אבל זה לא מחוסר הגיון. הקינגס נאבקים על כניסה לפליאוף. בעונה הרגילה סימונס הוא כוח משמעותי. בינו לבין הליברטון ומיטצל הם מסודרים. הם רוצים להפטר מהיילד ומבגלי אבל תמורת סימונס הם יהיו מוכנים להקריב את פוקס, אם פילי תקח את השנים הראשונים. הכסף גם מחייב עוד חוזה משמעותי לקינגס, הם צריכים שחקן כנף אבל לפילי יש את גרין או קרי לתת. הם מסודרים בסנטר ויש להם את בארנס בכנף. חסר להם עוד שחקן כנף אחד. לפילי זו לא עסקה רעה אבל אין בה כבוד כי אין בה בחירות. הקינגס יהיו מטורפים להסכים לתת בחירות.

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 20:23:29

אז אתה באמת חושב שסימונס יכול להצעיד את הקינגס לפלייאוף עם הסגל הנוכחי מינוס הילד (וכמובן פוקס) אני לא רואה אותו מצליח יותר מפוקס. ואני ממש לא שרפתי את סימונס. יכול לשחק מעולה בסיטואציות מסויימות. אבל פוקס כל כך הרבה יותר תורם ממנו התקפית שסימונס לא שווה את המחיר של לאבד את פוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס לא יכול להצעיד כלום הוא רק שחקן משלים לפוקס והליברטון והילד אם לא יוטרד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח אם הקינגס יביאו את דיארון איפה חותמים? 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלחתי מברק חתימה לזיו פוקס והילד על סימונס חתמתי אפילו לא מחכה לדמיאן😎

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 18:40:12

פילי ושלוחותיה לא יכולים לאחוז את החבל בשתי קצותיו, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, לרקוד על 2 הציפורים באותה הזמן ובאתה העת מבלי שהציפורים יהיו ביד. תזכרו שבשר זה רצח.
.
בקיצור אם הם אומרים על סימונס שלא בטוח שהוא יוכל להיות רכז של קבוצה עם שאיפות (או משהו כזה שדוק אמר) ומיוזמתם רוצים להעביר אותו בטרייד, הם לא יכולים לדרוש עליו מחיר גבוה. נקודה. הם יוכלו לקבל רול פלייר סטייל הילד, כריס לאברט או משהו בסגנון הזה, ותו לא. הם עושים בדיוק את אותה הטעות שהם עשו עם הארדן כשהם פשוט לא מוכנים לשלם מחיר ריאלי למה שהם רוצים. אם סימונס באמת לא מגיע למחנה אימונים או מתחיל את השנה כשהם משביתים אותו זאת תהיה מכה אנושה לארגון הזה. לא רואה אף FA בשנים העוקבות שמוכן לבוא לשם. ועם כל הדיבורים על זה שדיים רוצה טרייד (שאותם הוא הפריך) אני תוהה אם הוא או כל כוכב אחר היה מעוניין להגיע לארגון שזו ההתנהלות שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 18:48:49

זה לא נכון, הערך של סימונס הרבה יותר גבוה בליגה ממה שיש באתר, אינדיאנה הציעו את ברוגדון ובחירת דראפט סיבוב ראשון על סימונס וסורבו (טעות מטמטמות של שני הצדדים), אבל זה מראה מה חושבים על סימונס בליגה ואיפה הערך שלו. הערך שלו בליגה (וזה ליגה שמנוהלת על ידי מטומטים זה משהו אחר )הוא לא כמו של פורזינגס כמו שמציגים באתר והוא לא סופרסטאר כמו שפילי דורשים.

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 18:55:36

לא היינו כבר בסרט הזה איזה חמשת אלפים פעם? אני כבר לא מפיק הנאה מזה אני חייב לציין. אז אם אתה ושותפיך רוצים לחשוב שאתם מבינים יותר מאנשי המקצוע באשר הם (GM רופאים או פיזיקאים) שיבושם לכם. זה מציג אתכם באור מגוחך

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 19:04:18

ברור והוכחתי לך שחור על גבי לבן שעשיתי עבודה טובה יותר מGM פילי ואם היו מקשיבים לי היו כיום אלופה או משהו קרוב לזה כשהיו מטרידים את סימונס בשיא ולוקחים את פורטר לקבוצה לא מביאים את הורפורד… , ובטוח אוהדים היו עושים עבודה יותר טובה מכמה וכמה מאמנים. אני לא מדבר על GM שלא יודעים את תקרת השכר ולא מעסיקים אנשים מתאימים תחתיהם, ואין לי ספק שעציץ היה עושה עבודה טובה יותר מסטטוטס.
.
לגבי ההשוואה המפגרת של GM לרופאים או פיזיקאים מזכיר את בלאט שהשווה מאמנים לטייסים.

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 19:16:05

אחי. סבבה אחי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 19:31:45

חגי אתה לא צריך להתעצבן, אתה נותן להם יותר מדי קרדיט שוב, אין לי ספק שהרבה אוהדים היו עושים הרבה יותר טוב מהנהלות הזוועתית שהיו להם ב20 שנה האחרונות, עד ההנהלה הנוכחית, המחשבה שרק הם יודעים מה טוב מתאימה לדת לא לעולם העסקי, אבל זה בסדר עוד שנתיים כמו במקרה של סימונס תשאל איך היה אפשר לדעת?
.
דרך אגב לגבי מורי הוא פועל מצויין צמיד בכל עסקה מתחילים מגבוה ויורדים כי אין לדעת איזה טיפש יגיד כן

חגי "התותח" ניסני
02/09/2021 19:42:48

אני לא מצליח לשלוט בעצבים שלי. אז אומר ביתר שאת: סבבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/09/2021 19:08:44

בכללי מאמנים מעולם הכדורגל המובחרים ביותר מראים לך שניסיון כשחקן לא משפיע בדיוק על ההצלחה כמאמן יש לא מעט שנכשלו ויש כמה וכמה שהצליחו בלי ניסיון קודם או אפסי כמאמן, פפ גארדיולה זידאן… אף אחד לא היה להם נסיון אימון והם נחשבים כטופ בתפקיד שלהם.
.
פט ריילי אחד מהמאמנים הגדולים מאז ומעולם כל מה שהיה לו זה שנתיים ניסיון כעוזר מאמן לפני שלקח את הלייקרס לשושלת…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבינים יותר מהgm. זה בטוח. אין קשר לרופאים זה לא אותו דבר. להבין ספורט זה לא מדע חמודילה זה כולה 10 אנשים שרודפים אחרי כדור. די רואים מה הם שווים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק ברוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי יכולים לעשות מה שבא להם. מכה אנושה עלאק בלי סימונס הם יפרחו מקסי שחקן כמה רמות מעליו ורק ישתבח שעכשיו דוק לא יהיה מקובע בלשתף את סימונס 😎

מכה אנושה עלאק 😂😂😂

הארדן היה שנה לתום חוזהו לסימונס יש 4 שנים בהצלחה בגי ליג

etayle
etayle
02/09/2021 19:48:14

מילסאפ גופה ברמה מתקדמת, לא מאמין שיתרום יותר מידי.

NFS
NFS
02/09/2021 21:20:09

על פי דיווחים של שאמס צ'ארניה מהאתלטיק דני ברכה מאליצור נתניה שוקל לחזור לשחק. בין הקבוצות שנמנות כמגלות עניין – הלייקרס.

אור
אור
02/09/2021 23:30:22
Reply to  NFS

גם גוני יזרעאלי בדרך לנטס

golan
golan
02/09/2021 21:21:45

הלייקרס מול הנטס, זה מחווה לשח"ל ? אליפות הברידג' ?
להחזיר את למרקוס, ורונדו בשביל להתרפק על העבר ?

עגל
עגל
02/09/2021 21:45:11

למרקוס אולדרידג׳ גם חוזר לעגלה בברוקלין?!
יא רבאק אני ממש מתאפק לא להוסיף ״שסבור שיש לפרק את ברוקלין״
🤣
(יש עדיין הבדל גדול בינם לבין מה שהיה עם דוראנט בג״ס)

Avri
Avri
02/09/2021 21:50:24

דניס סמית סוג של עובר לפורטלנד

עידו גילרי
02/09/2021 21:53:01
Reply to  Avri

זה עוד פחות סוג של מטאקו פול בקאבס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שלוקה ירים כפפה ויחתים את האיש שלי לאנס דה דאנס.

Smiley
03/09/2021 0:27:55

Mavericks Rumors: Isaiah Thomas, Lance Stephenson and Monta Ellis Work Out For Dallas

Smiley
03/09/2021 0:30:31
Reply to  Smiley

Jon Krawczynski
@JonKrawczynski
Free agent guards Isaiah Thomas, Lance Stephenson and Monta Ellis worked out for the Dallas Mavericks today, sources tell me and @ShamsCharania . Thomas appeared to be in great shape, sources say, as he works toward NBA return.

דדי
דדי
03/09/2021 1:11:00

פשוט שערוריה הקבוצה הזאת.
חוץ מלהטריד עבור לוקה – רק טעויות מאז עונת האליפות.

the dude
the dude
03/09/2021 1:35:45

אפשרי להחליף את פורזי בסימונס?

Warrior
Warrior
03/09/2021 3:57:56

כרגע הסיכוי של גולדן לאליפות יגיע בעיני בשנה הבאה או מקסימום עוד שנתיים אולי אולי אולי שלוש אם הרוקיז יתפתחו כמו שצריך, וביתפתחו כמו שצריך אני מתכוון שקומינגה יצליח לקלוע משלוש ווויזמן יצליח להישאר ויראה קצת אינטנסיביות.
.
בעיני התחרות היחידה של הנטס היא אם יאניס יקלע מהעונשין כמו שעשה בגמר או שלברון ימציא מכונת זמן.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/09/2021 5:42:13
Reply to  Warrior

אל תבנה על הרוקיז. הם לא יראו מגרש אצל קר כל עוד שאר הסגל בריא.

Pistons
Pistons
03/09/2021 14:10:07

אם אני ג'י אם וסימונס לא עבד על הקליעה שלו, לא הייתי מביא עליו שחקן רציני. יותר מזה, אולי אפילו בחינם לא הייתי לוקח אותו ואולי הייתי דורש בחירות כדי לקחת אותו. זה שחקן שיסתום חלק נכבד מתקרת השכר וללא קליעה הוא לא שווה כלום.
אני אזכיר כמה נקודות מהסדרה נגד אטלנטה:
1. סימונס מחזיק באחוז העונשין הגרוע בהיסטוריה בפלייאוף.
2. סימונס קלע 19 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. הקאץ, הוא שזה 19 בשלושת במשחקים ביחד.
3. הנזק שלו בהתקפה העומדת הוא בלתי הפיך. סימונס עולה עם הכדור להתקפה. השומר שלו עומד על קו העונשין. סימונס חופשי על השלוש ואין לו מושג מה לעשות עם הכדור כי הוא לא מסוגל לזרוק ולכן הוא מוסר. הדבר הזה גורם להגנה להיות מאוד מכווצת.
4. בל נשכח את זה שהוא היה לבד מתחת לסל ומפחד שיאנג הגמד (30 ס"מ מתחתיו) יצליח להגיע אליו ממרחק של 2-3 מטר ויספיק לבצע עליו פאול, הוא מסר את הכדור לשחקן שהיה הרבה פחות פנוי.

לסיכום, האם אתם מחליפים את סימונס תמורת שקית במבה?

thetroll
thetroll
03/09/2021 17:22:52
Reply to  Pistons

חחח ברור שלא. חוץ מזה מה זאת אומרת אם סימונס יפתח קליעה? הבן אדם כבר 3 – 4 שנים בליגה ולא פיתח קליעה. האן בי איי זה מקום לחוץ אין זמן לבולשיט. אין לו קליעה ולא תהיה לו קליעה המקום שלו הוא על הספסל או ביציע. זהו.

Pistons
Pistons
03/09/2021 23:55:27

אם לא בעד שקית במבה, אולי בעד מו במבה או בלאק במבה (הטעות מכוונת) 🙂
זריקה זה אלמנט שיחסית קל לשפר. הבעיה שלפי מה שמפרסמים, סימונס הוא גם עצלן וגם זורק עם היד החלשה. אלה נקודות פתיחה גרועות. לכן אני גם נוטה להאמין שלא נראה שיפור ממנו ולכן עם משקללים את החוזה המופרך שלא והנזק שהוא גורם באפשרויות החיזוק של הקבוצה שתיקח אותו, די ברור שלא שווה לבצע עבורו טרייד.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/09/2021 5:30:35

בס"ד
תודה רבה.
מילסאפ בהחלט יכול לתרום לנטס מהספסל.